takalone

 ســـ ـــخته وقتي از شدت بغـض گـــ ـــــ ــــلو درد بگیــــــ ـــــــری

 
 
 
 
و هـــــ ـــــمــــ ــــه بگوینـــــ ـــــــ ــــــد : 
.
 
.
 
.
 
.
لــــ ــــبــ ــــاس گـــ ـــــرمــــ ـــــــ بپـــــــــوشـــ ـــ ـــ ـــ !!!
 


نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت14:35---28 مرداد 1392
سلام
وبلاگ بی نظیری داری
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم . .
باتشکر.


مهدی
ساعت10:32---28 مرداد 1392
سلام دوست عزیز وبه زیبایی داری اما حیف نیست بیخود وقتتو اینجا و اینجور هدر میدی ؟یه پیشنهاد ویژه برای به راحتی پولدار شدن بهت دارم کاملا تضمینی با درآمد بالغ بر ماهیانه 1500000 تومان باورش سخته ؟امتحانش که آسون و مجانیه فقط کافیه از طریق لینک زیر بیای و ثبت نام کنیو روزانه 10 دقیقه از وقته گران بهاتو در اختیار ما بذاری توی اینترنت فقط همین...دیدی چه راحت؟راستی اگه از طریق این لینکی که من بهت میدم بیای و ثبت نام و فعالیت کنی ماهیانه منم به حسابت پول میریزم چه عالی نه ؟ پس لطف کن و وقتی ثبت نامت تموم و شروع به فعالیت کردی نام کاربریتو به آدرس ایمیلم mehdi_22_10@yahoo.com بفرست تا از حضورت مطلع بشم و ماهانه به حسابت پول واریز کنم اینم لینکه ثبته نام بخدا همه چی واقعیه http://melibux.ir/?r=mehdi09 وقتی ثبت نام کردی خبرم کن تا راهنماییت کنم برا کسب در آمد بیشتر منتظر ایمیلت هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags: سخته, بغض, گل درد, لباس گرم, زمستان, عشق, تنها , تنهایی زمستان, رنگ پائیز, تنها تر از همه, ,